Translation|火火火火

 

Bring on the chill rain
帶來冰冷的雨水
And we'll go back in time
之後我們會回到過去
Everything's the same
一切都是一模一樣的
We've fallen into place
我們早就已經明白了
Why does this keep happening
為什麼這一切仍在發生
Crashing down with the lightning
隨著轟雷崩潰而去
Smash my heart into pieces and sing
將我的心粉碎成無數碎片後高唱

These moments fall apart
這些時光四分五裂
We've walked this path before
我們曾經走過這段路
You've said your lines, now it's
你說出了你的台詞,現在
Time to play my role once more
是時候再一次扮演我的角色
And we'll restart
然後我們會再重新開始
The cycle again
這個迴圈
And we'll restart
然後我們會再重新開始
Breaking each other again
毀壞彼此

We're trapped in here
我們受困於此
We're trapped in here for good
我們永遠地受困於此
I'm lost in here
我迷失於此
I'm lost in here with you
我和你一起迷失於此
Together, through and through
徹徹底底地

 


Bring on the excuses
帶來藉口
Tell me that I deserve this
告訴我這是我應得的
Don't let me open my mouth
別讓我開口
Don't stop the rain from pouring down
別停止這傾瀉而下的雨水
So why does this keep on happening
所以為什麼這一切仍在持續發生
We're crashing down with the lightning
我們隨著轟雷崩潰而去
You smash our hearts into pieces and then sing
你將我們的心粉碎成無數碎片然後高唱

These moments are your fault
這些時光是你的過錯
I losing a rigged battle
我輸了一場被人操作的戰鬥
And you restart the cycle
然後你重新開始了這迴圈
And you restart breaking me again
然後你再重新開始毀壞掉我

We're trapped in here
我們受困於此
We're trapped in here for good
我們永遠地受困於此
I'm lost in here
我迷失於此
I'm lost in here with you
我和你一起迷失於此
Together, through and through
徹徹底底地

 

These moments fall apart
這些時光四分五裂
We've walked this path before
我們曾經走過這段路
You've said your lines, now it's
你說出了你的台詞,現在
Time to play my role once more
是時候再一次扮演我的角色
And we'll restart
然後我們會再重新開始
The cycle again
這個迴圈
And we'll restart
然後我們會再重新開始
Breaking each other again
毀壞彼此

 

We're trapped in here
我們受困於此
We're trapped in here for good
我們永遠地受困於此
I'm lost in here
我迷失於此
I'm lost in here with you
我和你一起迷失於此
Together, through and through
徹徹底底地

arrow
arrow
    全站熱搜

    火火火火 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()